Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/tamirkar/tamirsony.ir/wp-includes/formatting.php on line 4826
تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیرات لپ تاپ سونی


Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/tamirkar/tamirsony.ir/wp-includes/formatting.php on line 4826

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/tamirkar/tamirsony.ir/wp-includes/formatting.php on line 4826

تعمیرات لپ تاپ و لپ تاپ های سونی 

در زندگی امروز استفاده از ابزارهای الکترونیکی بسیار متداول و لازم شده است به گونه ای که این ابزارها به یکی از واجب ترین های ما در زندگی هستند.به عنوان مثال کامپیوتر و یا تلفن های همراه و یا تبلت ها که از مهمترین های ابازرهای الکترونیکی هستند و همه ما به استفاده از آن ها نه تنها عادت کردیم بلکه نیاز زیادی هم به استفاده از این دستگاه ها داریم و به همین دلیل سالم بودن آن ها یکی از مهمترین مقوله هایی است که به آن تئجه می شود.

امروز هم همه میدانیم که استفاده از کامپیوترها نیزز امری متدواول بوده و تمامی اقشار از کامپیوتر ها به نوعی استفاده می کنند و کامپیوتر ها در کارهای مهندسی – طراحی و …. مورد استفاده قرار می گیرند و به همنی دلیل کارهای طولانی و سخت را می توانیم در زمانی بسیار کم و با دقتی بالا انجام دهیم.همچنین با پیشرفت در زمینه سخت افزارهای رایانه ای نرم افزارهای قدرتمندتر و کامل تری هم برای ان ها طراحی میشوند.در این بین استفاده از لپ تاپ ها که نسل قابل حمل کامپیوتر می باشد نیز بسیار متداول شده است و به دلیل سبک بودن در کنار قدرتمند بودن استقبال زیادی از لپ تاپ ها شده و میزان فروش  ان ها در بازارهای جهانی بسیار زیاد است.

در این بین خدمات تعمیراتی و پشتیبانی فنی نیز بسیار لازم و ضروری دیده می شود زیرا باید بتوان در زمان خرابی کامپیوتر ها ان ها  مجددا عیب یابی – تعمیر و راه اندازی نمود. همان طور که میدانید سونی یکی از بزرگترین تولید کننده های تجهیزات الکترونیکی بوده است که لپ تاپ های این شرکت نیز از آوازه ی بلندی برخوردار بوده و خصوصا بین کرابران ایرانی نیز از محبوبیت خوبی برخوردار است. ولی این مطلب لازم است گفته شود که لپ تاپ ها به دلایل مختلفی دچار خرابی های مختلفی می شود که از جمله ی این مشکلات میتوان به خاموشی دستگاه – ضربه خوردن – خرابی پنل و بروز مشکل در تصویر خروجی – هنگ کردن  های مدام و….. اشاره کرد که در این صورت جهت عیب یابی و رفع عیب باید به تعمیرگاره های مجاز و حرفه ا منطقل شوند تا تعمیرات انجام گردد.از ان جایی که کامپیوترها دستگاه های حساسی هستند عیب یابی آن ها باید توسط افراد کار بلد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مخصوص صورت گیرد زیرا در غیر این صورت موفق نخواهیم بود تا مشکل اصلی دستگاه را پیدا کنیم.

مرکز تعمیرات سونی یکی از مراکز قوی در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ های سونی بوده که تجربه فراوانی در این زمینه دارد، شما می توانید با انتقال لپ تاپ خود به این مرکز تعمیراتی  نسبت به رفع مشکلات آن اقدام نمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران میدان انقلاب به سمت آزادی، جمالزاده شمالی، تقاطع نصرت، ساختمان ۹۸ واحد ۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹